Alla inlägg den 20 december 2013

Av Måna - 20 december 2013 08:11

Och inser att jag ÄVEN idag måste till affären:-/
Hundmat,kattmat...bra att jag tänkte på det igår lixom,när jag VAR på Ica maxi!!!

Ja,ja,ja!
Måste typ även till Apoteket och till posten!
Beställde från ellos.
La till express-för ansåg att det kunde bli tveksamt att få hem det innan nyår!
Express betyder 69:- extra,och levereras dagen efter,efter 15!
Fick jag något paket igår?nej...
Ringde ellos igår kväll.paketet hade anlänt till Fjugesta,men dom hade missat att scanna det!
Min fundering:Ska jag då verkligen behöva betala 69:-,för något som EJ fungerade???
Och vem ska man då prata med???
Ellos har ju skickat ut det,som beställts.Posten gjorde fel!
Att fela är mänskligt,å jag vill inte vara tjurig-kan ju hämta paketet idag!
Men ska ändå betala för något som inte fungerade...!
Om det hade varit som så att jag skulle haft klänningen igår kväll då?!
Då hade det skitit sig typ!

Joel sover ÄN!!!
Gör mig lite orolig,så får nog tassa upp och kika till honom!
Hundarna är GRYMT jobbiga idag...överskotts energi skulle jag tro-därför får dom hållas...en stund till...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards