Direktlänk till inlägg 7 oktober 2014

Sannamarken...

Av Måna - 7 oktober 2014 16:33

är gjord för detta år...
Å jag fryser...har fortfarande mössan och tjock tröjan på mig,inomhus:-O
Å JA,jade hade massor av kläder på mig!
Men vart så där jävla rått...
Lina åkte karusell....yippy...jag älskar att stå å glo på en liten karusell som åker runt,runt alldeles för länge!Så länge att barnen(iaf mitt barn) tröttnat för 17 varv sedan...!!!
TVÅ karuseller skulle hon åka,och en jätte stor...ja...vad det nu var...
120:-...Är det egentligen rimligt?!

Marken blir för var år mindre och mindre.
Och vad är det som finns kvar?Skrot och godis!
I kön till en som sålde godis-stod dom och små pratade,han som sålde godis,hade fått betala 6000:- för sin plats!
DET var unikt sa han,den dyraste platsen i Sverige...
Är väl därför marken blir mindre och mindre!som i hans fall...ska han sälja godis för 6000:-,för att betala PLATSEN!!!Det är 12,5 kg godis i timmen...en dag som denna,med detta väder....tveksamt va?!
Tråkigt!

Nu är det dags att bege mig ut till stallet!
Iom att jag fryser som ett asplöv...har jag inte egentligen någon riktig lust!
Men så kan det faktiskt vara ibland!

Chop chop,upp å hoppa!!!

 
 
k

k

7 oktober 2014 21:44

Söt är du iaf i mössan ; P

Men kallt satan, usch!
Jag hade klätt ungarna bra men kom själv på imorse att -faan mina tjocka kläder är i källaren :/ Höll på att frysa tuttarna av mig, tur att lillfisan inte ville käka nåt där under tiden! Haha !
Imorn är det djupdykning i källaren som gäller!

http://k...

Måna

8 oktober 2014 08:09

Haha...misstag 1,man måste klä sig som om man var i Sibirien när man ska på sannamarken!!!:-O
Jag frös inte DÄR,men sen när vi kom hem:-/

 
Ingen bild

Tess

8 oktober 2014 14:17

Snyggooo!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards