Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Känns...

Av Måna - 22 december 2013 21:24

Som jag skulle kunna sova i 100 år!
Delade upp Joels födelsedags firande idag,i efterhand kan jag säga att det inte var så smart!
Först kom Mam's,Papi och Klas vid 11.
Syster och Co. Anlände vid ca 12:30 och sedan Stefans föräldrar strax efter 14!
Så...det blidde kaffe och födelsedags firande heeela dagen!
Joel-inte på humör!:-/
Lina arg/sur/grinig för att Joel fick presenter!
Jabbadoo!;-)
Man bli bara så fruktansvärt trött,trött i huvudet tror jag mest!

Tur att jag bestämde mig för att beta av mockningen imorse iaf!!!!Annars hade jag grinat,om jag behövt gå ut och göra det efter sista man lämnat!!!

Imorgon ÄR det Joels födelsedag!
ETT år gammal.
Och jag minns det som det var igår han kom.Och jag minns förra julen oxå som det var igår!
ETT år gammal,12,4kg tung,79cm lång!säger:mamma,pappa,isse,titta,tittut och kaka!
Och jag kan bara glädjas att jag,ett år senare lyckats bli av med 46kg(!) :-)

Måste ned till Apoteket imorgon!
Elsa.har.mask
Fy fan vad äckliiiiigt!!!
Avmaska båda tjejerna!
Sen har vi inget på planerna!
Det finns EN hel tårta kvar och nästan EN hel dammsugare kvar(ja...jag köpte en på över ett kilo)

Nähä...
Det är nog fan dags för sängen nu!
Elsa och Nicki snarkar gott i soffan redan <3
Lina hjärtat sover <3
Joel hjärtat sover <3
Så det är nog dags för mig oxå.

Undra om detta blir årets julklapp för Lina???;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Måna - 20 augusti 2023 08:51

Igår firade vi här hemma. I veckan fick jag godkänd F-skatt, så nu har jag min enskilda firma! Blev lite nervös faktiskt? nu då lixom? Vad händer nu? Det är ju ganska stort ändå. Även om jag har svårt att lägga utrymmet åt sidan så måste jag gö...

Av Måna - 12 augusti 2023 18:59


Äntligen välbehövlig SOL! Varmt och skönt här nere hela dagen. Passade även ypperligt bra eftersom vi rev tältet idag och satte upp det lilla tältet. Det var större än jag förväntat mig? så bara på plus. Så mesta delen av dagen har gått åt att p...

Av Måna - 8 augusti 2023 16:24

Hade lovat ungarna att vi idag skulle åka till Marieberg. Jag kan bara erkänna att jag hatar det. Jag är inte alls imponerad av det stället längre? tycker mest att det är krimskrams. En gång i tiden var Marieberg bra. Sen det där med att handla k...

Av Måna - 1 augusti 2023 20:52

Vi packade ihop och åkte hemåt, jag och J, i onsdags. Han hade hemlängtan och jag hade sagt att det var han som bestämde när vi skulle åka hem! Väl hemma efter dryga 3 veckor borta väntar en hel del tvätt,en hel del avsaknad av mat i kylskåpet och ...

Av Måna - 25 juli 2023 10:28


Vi stannar en dag till? och kanske ännu flera dagar? vi får se helt enkelt. Idag kommer J?s kompis hit så det lovar upp lite granna för honom. Dom har gått om varandra lite granna i sommar-tyvärr! Hon har varit här när vi inte har varit här och vis...

Presentation


Jag... en extrem introvert människa i en extrovert värld...







Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Fotoalbum

Här blandar jag allt vind för våg,av bilder på allt möjligt!

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards